piątek, 29 stycznia 2021

Tamborek motywacyjny

Witajcie!

Mój tamborek doczekał się w końcu i ozdobiłam go. Chyba musiał poczekać aż zmotywują mnie Asia Szulik i Emilka, rozpakowując swoje magiczne pudełka z Lemoncraftu. Dzięki temu i wczorajszemu spotkaniu online powstała ozdoba z przesłaniem. 

Do stworzenia mojego tamborka wykorzystałam papiery Lemoncraft, tekturki od Fabryki Weny i Agaterii. Tło z deseczkami pokryłam maską z dodatkiem pudru vintage, z drobinkami złota. Kompozycję z ramek i tekturek uzupełniłam koronkami, kwiatami, listkami i sznurkiem. Dodałam też trochę kulek styropianowych. Na koniec tło uzupełniłam złotą farbką i stemplami a całość ochlapałam tuszami splash. Nie mogło zabraknąć też motywującego hasła, nawiązującego do grafiki w ramce. 








Ja przy tworzeniu swojego tamborka bawiłam się świetnie. Kolejne czekają w szufladzie na swój czas. A Ty zrobiłaś/zrobiłaś już taką ozdobę? 

Mój tamborek zgłaszam na wyzwanie "To, co najlepsze" w Zielonych Kotach, bo najlepsze jest właśnie to, że zawsze możemy się czymś zmotywować do działania: "To jest Twój czas!" :)

oraz na wyzwanie/challenge:

użyłam/I used:
25 White Lily Paper Flowers

50 White Cherry Blossoms Paper Flowers 
100 Mixed White /Solid Soft Pink /Blush /Dusty Pink flowers (2/15/121/122)
25 SNOW White Peony Paper Flower  

Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i komentarze. Cieszą mnie one bardzo. :*

Życzę Wam udanego i twórczego weekendu.

7 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł na wykorzystanie tamborka :) Praca jest prześliczna i będzie cudowną dekoracją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna praca, trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci krótko: CUDNY jest!! No i jeszcze dodam, że z przyjemnością by się go w swoje łapki wzięło, by zobaczyć te szczegóły, które z taką umiejętnością i wyczuciem smaku na nim umieściłaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ozdoba. Ja też wykorzystałam niedawno tamborek jako ramkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNY!!! Przepięknie go ozdobiła!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tamborek, zmieściłaś na nim mnóstwo cudnych detali :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wykorzystałaś wiele detali, cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...