poniedziałek, 4 stycznia 2021

Miłość jest największą przygodą

Witajcie!
Po wielu świątecznych pracach dziś chciałam Wam pokazać kartkę z miłosnym przesłaniem. Sięgnęłam po starsze zapasy papierów. Tym razem jest to kolekcja "Aleja Róż" Studio75.  Kartka powstała parę miesięcy temu i czekała cierpliwie na publikację. 


Na serwetkach umieściłam napis a wokół przykleiłam kilka róż, pączków i liści.


W kompozycji dodałam trochę połperełek i cekinów.




Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa :*
Życzę Wam dużo zdrówka.

9 komentarzy:

  1. Piękna i romantyczna kartka :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Jest taka delikatna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna karteczka :) U mnie też kartki parę miesięcy czekają na publikację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, bardzo lubię kwiatowe kartki:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem piękna kartka. Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, bardzo romantyczna i świetnie skomponowana karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna karteczka!! Cudna kompozycja!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...