niedziela, 17 stycznia 2021

Kwiatów ciąg dalszy

 Witajcie!

Za oknem biało i zimowo a ja przechodzę do Was dziś z wiosennymi kwiatami. Zrobiłam je do uzupełnienia kompozycji  z różami, które pokazywałam w poprzednim wpisie. 

Przy okazji ich klejenia, przetestowałam kilka wykrojników i uzyskałam bardzo podobne kwiaty. Teraz tylko po kształcie krawędzi mogę odróżnić, które były wcinane danym zestawem. 

Kwiatki powstały z białego foamiranu, który zabarwiłam dwoma odcieniami różu. Dodatkowo zmieniłam też trochę kolor pręcików. Wcześniej były po prostu zbyt intensywnie żółte i za bardzo wybijałyby się na tle płatków. 



Przy okazji aranżacji zdjęć do kwiatów, uchlam też rąbka tajemnicy, do jakich papierów były stworzone. Mam nadzieję, że będą pasowały. ;)

Dziękuję Wam za tak miłe przyjęcie moich ostatnich kwiatowych tworów. Bardzo się cieszę, że się Wam spodobały. :* 

Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę twórczego tygodnia :) 

9 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...