piątek, 1 stycznia 2021

Świąteczne Lo

Witajcie w pierwszy dzień 2021 Roku!

Niech ten rok będzie zdrowy, szczęśliwy, radosny, pełen miłości i wzajemnej życzliwości. Ja zaczynam go z mocnym postanowieniem, że będę odważniejsza, mniej nieśmiała, znajdę czas na małe przyjemności i przede wszystkim dużo czasu będę spędzać z rodziną i przyjaciółmi. Postanawiam też sobie, że znajdę czas na realizowanie swoich marzeń i planów m.in. tych związanych z moim scrapowym hobby i z każdej porażki wyjdę silniejsza. :)

Dziś chciałabym Wam pokazać layout'a, który zrobiłam na podstawie videokursu Gosi Metryki w cyklu HOPLandia. 

Stworzyłam go z miksu papierów Paper Heaven i Scrap and Me. Na przyklejone na brystol papierach ułożyłam na dystansach ramki z masy plastycznej. Dodałam kilka poinsecji wyciętych z papieru i zrobionych przeze mnie z foamiranu. Przykleiłam też sporo różnych gałązek, wyciętych i potuszowanych zielonym tuszem. Na koniec mocno wszystko pochlapałam białym splash'em. Teraz wystarczy w okienka wkleić świąteczne zdjęcia i layout gotowy. :)







Dziękuję wszystkim za piękne życzenia świąteczne, noworoczne, za każdy ciepły komentarz tu, na FB, na IG. :*
Dziękuję, że jesteście, zaglądacie i znajdujecie chwilę, by napisać do mnie parę słów. To naprawdę jest dla mnie bardzo ważne i budujące. :*
Pozdrawiam Was cieplutko. Trzymajcie się zdrowo. :*

7 komentarzy:

  1. Przepiękne!!! Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności, jestem oczarowany! Szczęśliwego Nowego Roku, dużo zdrowia i radości! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca! Pięknie wyglądają te rameczki :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow robi wrażenie:) z miniaturkami zdjęć będzie urokliwa pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do siego roku Wioletko :) Radości, weny twórczej i odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...