poniedziałek, 25 stycznia 2021

Męska bez kwiatów

Witajcie!

Za na mi już Dzień Babci i Dziadka. Karteczkę dla babci już Wam pokazywałam, więc dziś pora pokazać kartkę dla dziadzia. 

Postanowiłam, że będzie to kartka bez kwiatów, za to z dużą ilością męskich elementów. Pojawiły się więc na niej obrazki auta i motocykla, trybiki, chlapania i metalowe ćwieki. 

Kartka jest bardzo warstwowa. Powstała z papierów "Vinatage Men" Craft&YouDesign i "Something Else" ScrapAndMe, które świetnie oddają męski charakter i klimat. Do tego super się uzupełniły.







Dziękuję wszystkim zaglądającym i komentującym moje prace. Sprawiacie mi tym dużo radości. :*

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę dużo zdrówka, bo to najważniejsze. :)

8 komentarzy:

  1. wooow, jest genialna! Zmieściłaś na niej tyle pięknych detali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna męska karteczka :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna , męska kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Męska kartka jest zazwyczaj wyzwaniem, z którym poradziłaś sobie doskonale! Uwielbiam trybiki i chlapania, które pasują idealnie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka praca:)Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna męska kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...