czwartek, 21 stycznia 2021

Słodka babeczka

Witajcie!

Ostatnio dużo było wpisów kwiatowych, dziś też kwiaty ale w użyciu. 

Na stronie sklepu Lemoncraft na FB odbył się live z Emilia Sieradzan/Lady E, na którym robiliśmy słodką babeczkę. Moją skleiłam jak kartkę easel. Dodałam na niej foamiranowa różyczkę i hortensje. Kompozycję uzupełniłam listkami wyciętymi wykrojnikiem i białymi embossowanymi pudrem z Agaterii. Papiery, które użyłam i oczywiście babeczka pochodzą z kolekcji Lemoncraft "Something Sweet". 




Napis umieściłam na piku, dzięki czemu można go wyjąć i zamienić innym, gdyba zaszła taka potrzeba. Digi stempel pochodzi z newslettera od Paper Heaven.

Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa pod poprzednimi wpisami. :*

Pozdrawiam



12 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...