niedziela, 9 stycznia 2022

Kwiaty, kwiaty, kwiaty

Witajcie!

Jak pewnie zauważyliście, że uwielbiam robić kwiaty i gdy tylko nadarzy się okazja i mam trochę czasu, robię je dopasowując co papierów, czy projektu.  

Premiera nowej kolekcji Paper Heaven była świetnym momentem, by sieknąć po materiały i zrobić pasujące do niej kwiaty. Niedługo na moim blogu pojawi się inspiracja z ich udziałem a dziś pokażę je "saute". 

Kwiaty wycięłam z białego foamiranu, zabarwiłam delikatnie musztardowo-żółtym tuszem i uformowałam na ciepło.  Jeśli będziecie chcieli zobaczyć jak je robię, dajcie znać w komentarzu, przygotuję dla Was film z kursem.







Na fanpagu Paper Heaven na FB trwa konkurs, w którym możecie wygrać piękne papiery z nowej kolekcji. Wystarczy stworzyć kwiaty pasujące do niej i pochwalić się w komentarzy pod zajęciem informującym o konkursie. Szczegóły znajdziecie TU

Pozdrawiam Was niedzielnie. Mam nadzieję, ze u Was pogoda sprzyja i będzie można pospacerować w słoneczku. Miłego leniuchowania lub aktywnej niedzieli kochani. :)

5 komentarzy:

  1. Piekna praca, Wiolu ja z przyjemnością zobaczyłabym kurs z Twoimi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu, bajeczne są te kwiaty, chętnie bym zobaczyła jak powstają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kwiaty wykonałaś i ozdobiłaś nimi ciekawą pracę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kwiaty! Idealnie pasują do kwiatów z kolekcji papierków :) Ja chętnie obejrzę film jak powstają :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...