wtorek, 11 stycznia 2022

Ukwiecony layout

Witajcie!

Dziś rozpoczęło się pierwsze w tym roku wyzwanie w Paper Heaven. Tym razem jest to tablica inspiracyjna. Ja stworzyłam lay out z mnóstwem kiatów. Papier w tle wzbogaciłam maską i dodałam kilka złoceń. Kompozycja to, oprócz kwiatów zrobionych z foamiranu, listki wycięte z dodatków do najnowszej kolekcji Złota Dama. Takie LO jest rodzajem ramki, wiec można pięknie ozdobić zdjecia. W dodatku po powieszeniu na ścianie przykuwa wzrok i jest ciekawą dekoracją. Moje zawiśnie na ścianie inspiracji w pokoju, w którym najczęściej tworzę.






Tablica do której powstał mój layout wygląda tak:

Dziękuję wszystkim za takie piękne słowa, które piszecie do mnie. Serce rośnie. :*
Pozdrawiam Was cieplutko.




5 komentarzy:

  1. Wspaniała praca. Jestem nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca i tyle w niej romantyzmu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne LO :) Cudowna oprawa dla zdjęcia. Kwiaty niezmiennie mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca. Ramka i kwiatki ślicznie do siebie pasują. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...