czwartek, 20 stycznia 2022

Kurs na kalendarz na biurko

Witajcie!

Z nowym rokiem przygotowałam na biurko kalendarz, w którym można będzie zapisywać sobie ważne wydarzenia. Ozdobiłam go serwetką folk, ramką MG, a wśród kwiatów i listków dodałam pasek z przeszyciami i listki eukaliptusa. Taki kalendarz będzie też ozdobą biurka. A czy Wy ozdabiacie swoje kalendarze?

Hello!

I have prepared a calendar for my desk, in which you can write down important events. I decorated it with a folk napkin, MG frame, and among the flowers and leaves I added a stitching strip and eucalyptus leaves. Such a calendar will also decorate your desk. Do you decorate your calendars?








 Wykorzystałam
I used:

 

 
Jeśli chcielibyście zobaczyć jak powstawał  mój kalendarz zapraszam na mój kanał na YT, gdzie pokazuje krok po kroku jak go tworzyłam. 



Miłego dnia!
Have a nice day!



 

4 komentarze:

  1. Piękny kalendarz stworzyłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takim kalendarzem rok będzie piękniejszy, Wiolu. Ja swojego nie ozdabiam, za to pod koniec roku jest cały zabazgrany notatkami:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, radosny kalendarz, o każdej porze roku będzie miło na niego popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...