wtorek, 4 stycznia 2022

Zimowa kartka urodzinowa

Witajcie!

Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę urodzinową. Zrobiłam ją w zimowym klimacie. Wykorzystałam wykrojnik serwetkę folk, która pięknie pasowała się w zimową kompozycję. Dodałam też napis Spełnienia marzeń, by dopełnić całość.

Hello!

Today I would like to show you a birthday card. I made it in a winter climate. I used a folk napkin die, which perfectly matched the winter composition. I also added the words Spełnienia marzeń to complete the whole.



Użyłam:

I used:

    

Miłego dnia!
Have a nice day!



 

6 komentarzy:

  1. Cudna kartka fantastyczne kolory i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu, kartka zachwyca, bardzo podoba mi się jej kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo ładna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje prace, zawsze tak spójne kolorystycznie , nic przypadkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka! Kompozycja jak zawsze zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zimowe życzenia!! Wspaniała kompozycja!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...