poniedziałek, 3 stycznia 2022

Zimowe LO

Witajcie!

Myślałam, że już wszystkie zimowe prace mam opublikowane, ale w czasie przygotowań świątecznych zapomniałam o zimowym LO, które zrobiłam w ramach zabawy HOPLandia. Mój layout powstał na podstawie inspirującego filmu Aleksandry Ziomek. Ujęła mnie przepiękna kompozycja, którą Ola stworzyła na swojej pracy. Pomyślałam, że będzie ona idealna do oprawienia zimowego zdjęcia. Zostawiłam więc miejsce dla niego w jednej z ramek, które użyłam budując swoje LO. 

Jest warstwowo, zimowo i mrożnie za sprawą wielu elementów, które przyklejałam na dystansach i brokatu, który skrzy się niczym mróz.




Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego, pełnego wspaniałych i twórczych chwil, tygodnia. :*

5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...