środa, 2 marca 2022

Kartka body

Witajcie!

Dziś w sklepie Paper Heaven pojawiła się nowa kolekcja papierów dziecięcych "Dziecko z marzeń". Jest cudowna, pełna delikatnych wzorów i ślicznych elementów do wycinania, które pięknie ozdobią Wasze prace. 

Ja nie mogłam oczywiście oprzeć się nowościom i pocięłam już swoje papiery. Powstała z tego kartka dla dziecka w kształcie body. Wykorzystałam mnóstwo elementów do wycinania z małego bloczka i dodatków na paskach. Wszystko przyklejałam warstwowo, by nadać trochę przestrzenności. Wyszło słodko i uroczo. :)





Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie ciepłe słowa w komentarzach. Trzymajcie się zdrowo i bądźcie bezpieczni :* 



6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...