czwartek, 10 marca 2022

Dziecięcy box

Witajcie!

Dziś na blogu sklepu Paper Heaven ruszyło kolejne wyzwanie a niedawno pojawiła się nowa kolekcja tej marki i właśnie do tematyki papierów nawiązuje to wyzwanie. W marcu będziemy więc wspólnie inspirować się "z maluszkami". Nie mogłam przygotować nic innego, jak tylko coś dziecięcego. Padło na box. Dawno nie robiłam tej formy a jest ona tak wdzięczna, że to właśnie tą bazę ozdobiłam nowymi papierami i uroczymi elementami do wycinania z kolekcji "Dziecko z marzeń" od Paper Heaven.

Dodałam też stempel z piątkowego freebie'sa od PH a w środku umieściłam karuzelę z konikami.

Bardzo lubię eksploding box, bo kryją w sobie mały element zaskoczenia. A po otwarciu każde skrzydełko jest ozdobione jak cztery osobne kartki, złożone w jedna całość.








 
Zapraszam Was do zabawy razem z nami. Na zwycięzcę czeka nagroda. :)

Dziękuje wszystkim za zaglądanie do mnie i komentowanie. to bardzo, bardzo miłe. :*
Trzymajcie się kochani.



6 komentarzy:

  1. Cudownie ozdobione pudełeczko :) Piękne te papierki i wycinanki, a Ty fantastycznie to wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama rozkosz :) buzia sama się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale uroczy, rozkoszny boxik, dziecięce prace są takie rozczulające.
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny👍👍👏👏👏💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko pełne niespodzianek. wspaniale wykonane.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...