sobota, 5 marca 2022

Kartka wielkanocna

Witajcie!

Dziś chciałabym pokazać Wam pierwszą wielkanocną kartkę w tym roku. Zrobiłam ją z papierów Paper Heaven. W kompozycji z kwiatów dodałam listki i kilka elementów wyciętych z papieru. Chciałam by była wiosenna i kolorowa. Pojawiały się więc na niej żonkile, niezapominajki i stokrotki. A Wy robicie już swoje wielkanocne kartki, czy może jeszcze czekacie na cieplejsze, bardziej wiosenne dni? 




Pozdrawiam Was cieplutko, dziękując za każdą wizytę i każde słowo w komentarzach. Trzymajcie się zdrowo i bądźcie bezpieczni. :* 



5 komentarzy:

  1. Cudowna wiosna na Twojej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu, cudna kartka - tyle w niej wiosny.
    Ja mam już cały pakiet kartek wielkanocnych zrobiony:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka! Cudownie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna karteczka!! Piękna kompozycja kwiatowa!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...