sobota, 12 marca 2022

Wielkanocna kartka II

Witajcie!

Ostatnio u mnie za oknem wcale nie jest wiosennie. Zima postanowiła chyba jeszcze trochę u nas pobyć, więc jej na przekór, dziś kartka wiosenna, wielkanocna, z mnóstwem kwiatów. Tym razem nie robiłam ich sama, wykorzystałam prezent, który dostałam dawno temu od Ewy Hudzik. Zamknięte w pudełeczku czekały, aż dojrzeję do decyzji użycia ich bez żalu, że już ich nie będę mogła podziwiać i pójdą w świat. Cudne żonkile uzupełniłam małymi tulipanami (stary zakup) i listkami wyciętymi z papieru Paper Heaven. Uroku całej kompozycji dodają wstążki od Old Fashion Ribbon. Tym razem w wiosennych kolorach, w zieleni i żółci. 








 


Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za wszystkie miłe słowa i odwiedziny. Trzymajcie się :*



18 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Bukiecik wygląda jak z żywych kwiatów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. :*
      Twoje kwiaty są tak cudne, że cały urok tej kartki to właśnie one.

      Usuń
  3. Ile wiosny na tej kartce, Wiolu. Na sam widok buzia i serce się śmieje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna , słońce mam w oczach jak na nią patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Kompozycja z kwiatów zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu dużo pisać PRZEPIĘKNA

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna karteczka!!!Cudownie ukwiecona!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi bardzo, że kartka się podoba. 😘

      Usuń
  8. Świetna wielkanocna kartka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...