czwartek, 24 marca 2022

Wiosenny wianek

Witajcie!

Jak pięknie i wiosennie jest ostatnio za oknem!  Taka pogoda nastraja do działania. Ogrodowe narzędzia już poszły w ruch, a w przerwie między pracami stworzyłam wiosenny wianek. Zainspirowałam się ostatnią edycją HOPlandii i wiankiem Olgi Bielskiej. Swój wianek ukwieciłam bogato gałązkami i kwiatami. Nie zapomniałam dodać też wstążek od Old Fashion Ribbon. Dobrałam je kolorystycznie do użytych kolorów kwiatów i listków. Wstążki wydłużyły mi kompozycję i myślę, że dzięki temu jest ona trochę ciekawsza. 





Pamiętajcie też o zabawie z moodboardem na IG z Old Fashion Ribbon. Na zwycięzcę czeka nagroda. :)

Pozdrawiam Was cieplutko. :*



7 komentarzy:

  1. Piękny, wygląda bardzo wiosennie. I zdjęcia z bliska są świetnie zrobione, zwłaszcza pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, oczy się uśmiechaja , co za uczta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak piękny, jakby go sama pani Wiosna wyczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny wianuszek :) Kwiaty są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten wianek. Taki świeży i wiosenny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny wianek, piękna woisenna kompozycja.:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...