niedziela, 8 sierpnia 2021

Kartka okolicznościowa

Witajcie!

Sierpień zaskoczył mnie tym, że rozpoczął się znienacka. Zdecydowanie zbyt szybko mijają te wakacje. Czy Wam też tak szybko mknie czas?
Dziś mam dla Was kolejną pełną kwiatów inspirację. Jest na bogato i kwiatowo. Nie byłabym sobą gdybym wśród kompozycji z kwiatów nie przykleiłam wstążek z Old Fashion Ribbons, które świetnie uzupełniają kolorystykę i tworzą z kwiatami zgrany duet.
 
Hello!

August surprised me with the sudden start. These holidays are going by way too quickly. Is your time running so fast too? Today I have another inspiration full of flowers for you. It is rich and floral. I wouldn't be myself if I didn't stick Old Fashion Ribbons among the flower arrangements, which perfectly complement the colors and create a harmonious duo with flowers.

 








 Życzę wszystkim udanej niedzieli. :) 
 


4 komentarze:

  1. Śliczna!! Piękne kolorki i cudnie skomponowane kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczka! Przepiękne są te Twoje kompozycje kwiatowe :) I tak pięknie potrafisz w to wszystko wkomponować wstążeczki :) Ja zawsze mam z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, bardzo ciekawe zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...