piątek, 27 sierpnia 2021

Notes/Notebook

Witajcie!

Dziś chciałabym Wam pokazać notes jaki ostatnio zrobiłam. Miał być kobiecy, z kwiatami i elementami w kolorze fioletu. Bazę pokolorowałam nieco by ją trochę ożywić. Dodałam też w kompozycji wycięte wykrojnikiem paski i serwetki, które świetnie zbudowały mi tło. Notes ma nie tylko służyć do zapisków ale też cieszyć oko. Mam nadzieję, że mi się udało.

Hello Everyone!

Today I would like to show you the notebook I made recently. It was supposed to be feminine, with flowers and purple elements. I colored the base a bit to liven it up. I also added die-cut stripes and napkins in the composition, which made a great background for me. The notebook is not only to be used for notes, but also to please the eye. I hope I have succeeded.



 

Użyłam:

I used:


Miłego dnia!
Have a nice day!

8 komentarzy:

  1. Pięknie zmediowany i bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski! Ja się ostatnio zafiksowałam na punkcie notesów, ale jeszcze czekają na zdjęcia i dopiero wtedy je pokażę ;) chciałabym by moje miały taką lekkość i tyle bieli - niestety nie potrafię się powstrzymać i zawsze wychodzi mi zupełnie odmienny klimat. Może kiedyś pokuszę się o utrzymanie pracy w jasności, jak u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny notes :) Cudownie go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie ozdobiłaś ten notes. Musi on kryć tylko piękne sekrety. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj notesy, przepisniki to ja kocham w każdej postaci..i tym razem jest nie inaczej. Piękny jest.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...