środa, 11 sierpnia 2021

Kartki w stylu C&S

Witajcie!

Po bogatych kompozycjach postanowiłam zrobić proste kartki w kwadratowych formacie. Nie jest to wbrew pozorom łatwe. Przyzwyczajenia w używaniu wielu dodatków często biorą górę. Mam nadzieję, że sprostałam swojemu wyzwaniu. ;)
Do swoich kartek wykorzystałam elementy wycięte z zestawy Flowers z nowej kolekcji "Świąteczna girlanda" z Paper Heaven. Wymyśliłam sobie tez, ze jedna kartka będzie zrobiona z jasnych elementów, które delikatnie pokoloruję markerami. Czy Wy tez tak robicie? 

Pierwsza z kartek powstała na kraftowej bazie, na której nakleiłam papier z małego bloczka kolekcji. Tło pod kompozycją zrobiłam za pomocą stempla od Agaterii. Nakleiłam ażurowy element i kilka wyciętych listków i kwiatów. Dodałam napis a całość pochlapałam tuszami.

Druga kartka jest jasna. Wykorzystałam do jej ozdobienie elementy ze złotym obrysem. Lekko je tylko pokolorowałam, by nadać im trójwymiarowości. Podobnie, jak na wcześniejszej kartce tło to stemple od Agaterii. Tym razem embossowane złotym pudrem.




Kartki są proste, ale mam nadzieje że równie ciekawe jak te bogate w kwiaty 3D. :)

Pozdrawiam Was i zapraszam do zaglądanie do mnie. :*



8 komentarzy:

  1. Śliczne prace.Bardzo lubię minimalistyczne kartki - sama takie robię najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te kartki i widać że wcale nie potrzeba bogato ukwieconych dekoracji aby kartka była piękna. Ważny jest pomysłowość. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace :) trochę inaczej niż zwykle :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...