poniedziałek, 23 sierpnia 2021

Motywujący tamborek

Witajcie :)

Niedługo rozpoczyna się rok szkolny, postanowiłam więc zrobić motywujący tamborek. Chciałam, by był delikatny, radosny i bardzo ukwiecony. Skorzystałam z palety kolorystycznej, z naszej sierpniowej tablicy inspiracyjne, która jest bogata w kwiaty i kolor różowy, przełamany niebieskimi i zielonymi dodatkami. Moja kompozycja składa się z ręcznie robionych kwiatów, a lekkości dodają jej koronki i wstążki w pięknych kolorach. Uwielbiam je dodawać w swoich pracach. Świetnie wydłużają kompozycję i dodają jej uroku. Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje Was i weźmiecie udział w naszej comiesięcznej zabawie z moodbordem. Macie czas do końca sierpnia. Z upływem miesiąca kończy się też rozdawajka na FB i IG, w której czekają do zgarnięcia trzy pakiety wstążkowych nowości. Tego nie można przegapić.
 
Hello everyone!
 
The school year is about to begin, so I decided to make a motivating hoop. I wanted it to be delicate, joyful and very flowery. I used the color palette, from our August inspirational board. It is rich in flowers and a pink color, broken with blue and green accessories. My composition consists of handmade flowers, and laces and ribbons in beautiful colors add lightness to it. I love adding them to my works. They perfectly lengthen the composition and add charm to it. I hope that my work will inspire you and you will take part in our monthly moodboard fun. You have until the end of August. As the month goes by, the FB and IG giveaway will also end, with three new ribbon packets waiting to be won. This cannot be missed.











Użyłam/ I used



Pozdrawiam/ Hugs



8 komentarzy:

  1. Zachwycająca praca i cudowna dekoracja :) Będzie przepiękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna inspirująca praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Violu, cudny ten tamborek, a kwiaty zachwycają swoją delikatnością 🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny tamborek, wspaniale go ukwieciłaś :) Bardzo podobają mi się Twoje kwiaty, kolorowanie gelatosami dało wspaniały, subtelny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna praca i cudowne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tamborek.Ozdobiony i motywujący do działania. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...