piątek, 13 sierpnia 2021

Kartka świąteczna/Christmas card

Witajcie!

Ktoś powie, że w środku lata i kartka świąteczna?! A ja powiem, czemu nie. ;) Może do świąt jest jeszcze sporo czasu, ale uwierzcie, ten czas jest niesamowicie złośliwy i pędzi, pędzi. Nie spostrzeżemy się a już będziemy ubierać choinkę. ;) Żeby mnie w tym roku nie zaskoczyło wysyłanie kartek, postanowiłam zacząć troszkę wcześniej je przygotowywać. 
Mam nadzieję, że święta będą w tym roku białe i słoneczne, i taką kartkę przygotowałam. W kompozycji znalazła się folkowa serwetka, liście paprotki a kwiaty zrobiłam z papieru przy pomocy wykrojnika poinsecje. Oczywiście dodałam też napis "Wesołych świąt"
 
Hello!

Someone will say that in the middle of summer and a Christmas card ?! And I'll tell you why not. ;) Maybe there is still a lot of time until Christmas, but believe me, this time is extremely malicious and it rushes, rushes. We will not notice and we will decorate the Christmas tree. ;) So that I would not be surprised this year by sending cards, I decided to start preparing them a bit earlier. I hope that Christmas this year will be white and sunny, and I have prepared such a card. The composition included a folk napkin, fern leaves and I made flowers from paper with a poinsettia die. Of course, I also added the words "Merry Christmas".










Użyłam:
I used:
 
  

  


Miłego dnia! 
 Have a nice day!
 

6 komentarzy:

  1. Śliczna, konik na biegunach bardzo urokliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna w tym złocie i bieli. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, bogata karteczka :) Cudownie prezentuje się w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna zimowa karteczka!! Śliczne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zimowa kartka, trochę ochłody w gorący dzień nigdy nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zauroczona kartką jest cudowna, delikatna. Kwiaty dodają tyle uroku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...