poniedziałek, 30 sierpnia 2021

Kartka urodzinowa

Witajcie!

Niesamowite, że wakacje już się kończą. Mam wrażenie, że trwały dwa tygodnie zamiast dwóch miesięcy. Za oknem pogoda też już nie jest wakacyjna. U mnie pada :( Czy u Was też?  Mam nadzieję, że choć u Was świeci słońce i nastraja do działania.
Żeby ta melancholijna aura nie dopadła mnie całkowicie postanowiłam zrobić kartkę, na przekór temu co dzieje się za oknem. Kartka powstała z zimowych papierów od Paper Heaven, ale za to z delikatnymi wiosennymi kwiatami. 

Na kilka warstw papierów przykleiłam koronkę oraz kompozycję z wyciętych z arkusza listków. Dodałam też serwetkę wokół której umieściłam kwiaty z foamiranu. Nie tez mogło zabraknąć, w mojej kompozycji wstążki. Całość dopełniają białe kropki zrobione perełkami w płynie i chlapania tuszami.

Kartka jest zrobiona z zimowych papierów, ale mam nadzieję że wcale nie jest chłodna i wywoła ciepły uśmiech na twarzy obdarowanej osoby.


"Świąteczna Girlanda" jest tak uniwersalną kolekcją, że pewnie jeszcze nie raz sięgnę po nią przy zupełnie innych niż zimowe pracach. 

Dziękuję Wam za wizyty u mnie i komentowanie. Zapraszam Was do zaglądania do mnie. Szykuję dla Was małą niespodziankę. Co to będzie? Już niedługo wszystko Wam zdradzę. :)
Tymczasem życzę wszystkim miłego tygodnia. :*



3 komentarze:

  1. Zachwycająca karteczka Wiolu :) U mnie też cały dzień padało, a ja chcę słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka.Koronka dodaje lekkości całej pracy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jak wszystkie Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...