niedziela, 6 grudnia 2020

Kartka świąteczna

 Witam!

Dziś chciałam Wam pokazać kartkę, którą zdobiłam do mapki Ani.  Skleiłam ją na bazie DL z papierów LemonCraft "This Christmas". Wokół serwetek przykleiłam kompozycję z papierowych poinsecji i elementów wyciętych z jednego z arkuszy w kolekcji. Napis umieściłam na serwetkach, tak jak na mapce umieszczono napis "Lemoncraft.pl". By nadać kartce zimowego charakteru ochlapałam ją białą farbą i dodałam kilka kropek z pearl markera. 



Stempel umieszczony na kartce jest autorstwa Gosi.Mosi.



Mapka, do której powstała moja kartka wygląda tak:


 Przygotowujecie już dom do świąt? Dziś Mikołajki. O wszystkich grzecznych dzieci i tych dużych, i tych małych na pewno Święty Mikołaj nie zapomni. ;)

Pozdrawiam Was cieplutko. :*

4 komentarze:

  1. Śliczna kartka jak zawsze u Ciebie . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka :) U mnie niestety świąteczna tematyka daleko w lesie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, wspaniale skomponowana i klimatyczna kartka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...