sobota, 19 grudnia 2020

Kartka z łyżwami

Witam!

Ostatnio zarzuciłam blog zimowymi inspiracjami. Cóż począć, że ten przedświąteczny czas i święta lubię chyba najbardziej w całym roku. Myślę że własnoręcznie zrobione kartki z życzeniami dla bliskich i znajomych sprawią im trochę radości.
Dziś zatem ostatnia kartka z cyklu "Świąteczne kartkowanie z paper Heaven". Jest to lift świątecznej kartki ze skarpetą autorstwa Agnieszki Scrappassion. Ja zamiast skarpety umieściłam na swojej kartce łyżwy a w miejsce guzika przykleiłam kilka poinsecji z foamiranu. 





Marzy mi się taka zima jak w dzieciństwie, gdy oczywiste było, że w ferie będę jeździć na sankach i łyżwach. Śnieg zimą oglądało się na własne oczy, a nie w książkach czy filmach. Niech te święta będą białe. :)
Dziękuję Wam, że zaglądacie do mnie. Pozdrawiam wszystkich zimowo i życzę udanego weekendu.  :)

3 komentarze:

  1. Te łyżwy tworzą klimat na kartce. Piękna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Bardzo mi się podobają motywy z łyżwami na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...