wtorek, 22 grudnia 2020

Saneczki

Witajcie!

Sanki, które dziś chcę Wam pokazać kupiłam chyba z 5 lat temu. Leżały w szufladzie zapomniane i w tym roku, dzięki zabawie HOPLandia przypomniałam sobie o nich. Postanowiłam je ozdobić po obejrzeniu filmu Doroty Kruszewskiej na jej zardzewiałe sanki. Moje nie są zardzewiałe. Ozdobiłam je śnieżynkami, poinsecjami z foamiranu, gałązkami, szyszkami. Dodatkowo moje sanki zembossowałam trochę pudrem vintage z drobinkami złota. Niesetny słabo widać to na zdjęciach. Pogoda nie zawsze sprzyja robieniu zdjęć a ja mam do dyspozycji tylko dwa dni w tygodniu ze światłem dziennym. Mam nadzieję, że mimo to coś tam widać. ;) 





Pozdrawiam Was cieplutko i zmyka do dalszych przygotowań świątecznych. :*

4 komentarze:

  1. Przepięknie ozdobione saneczki. Cudownie wygląda ta biel z dodatkiem złota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne małe saneczki :) Uwielbiam Twoje prace, a te świąteczne najbardziej :) Violu Wesołych , zdrowych i wspaniałych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, fantastycznie ozdobione, można oglądać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...