wtorek, 8 grudnia 2020

Kartka z patchworkiem

Witam wszystkich!

Dziś kolejna kartka z zabawy na FB "świąteczne kartkowanie z Paper Heaven". Tym razem jest do mapki i zawiera elementy patchworku. Moim zadaniem elementy ułożyły się niczym okno. ;)

Kartka jest w formacie DL i zrobiłam ją z rożnych papierów z Paper Heaven. Jest tu kolekcja "Białe jak śnieg", "Na jagody" i "Nauka na całe życie". Niektóre elementy podklejałam na dystansach. Obok patchworku ułożyłam kompozycję z gałązek i kwiatów własnej roboty. Dodałam jelenia i kilka gwiazdek, śnieżynek. Pojawiły się też kulki w dwóch kolorach: oliwkowej zieleni i bieli.Całość trochę "ościeżyłam" biała farbą i brokatem. Na koniec odbiłam napis stemplem z Agaterii.







Dziękuję, że zaglądacie do mnie. Zapraszam w wolnej chwili. :)
Pozdrawiam wszystkich. Trzymajcie się zdrowo.


5 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka:) Motyw drzwi i okien zawsze bardzo mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka z takimi drzwiczkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, powstało pięknie przyozdobione świąteczne okienko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Faktycznie przypomina okno albo drzwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ta karteczka też bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...