sobota, 12 grudnia 2020

Kartki do koperty

Witajcie!
Dziś chciałabym pokazać Wam proste kartki jakie zrobiłam tak, by łatwo zmieściły się w kopercie. Robię takie co roku ale w tym zmobilizowała mnie Asia Szulik na swoim VLOGMAS'ie2020.

Tło pierwszej embossowałam folderem. Asia w jednym ze swoich filmów stworzyła m.in. tła embossigiem na gorąco. Ja zrobiłam "na sucho" ;)






link: VLOGMAS2020 Dzień 2- tła
         VLOGMAS2020 Dzień 15 - kartki do koperty

Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko. :*

4 komentarze:

  1. Piękne takie w bieli. Chociaż na kartkach śnieg bo u mnie na dworze plucha. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotki :) też ogladam filmiki Asi, sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne, delikatne, cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...