środa, 9 grudnia 2020

Patchworkowa z drzwiami

Witajcie!

W czasie robienia kartki patchworkowej z zabawy "świąteczne kartkowanie z Pater Heaven" wymyśliłam sobie, że zrobię także kartkę z drzwiami. Elementy, które układają się w patchwork wzbogaciłam o jeszcze jedna warstwę, która spięła kwadraty w całość i teraz wyglądem przypominają drzwi. 

Wszystkie papiery na kartce pochodzą ze sklepu Paper Heaven. Znalazły się tam między innymi "Na jagody", "Kapuśniaczek"i "Czułe słówka".

Obok drzwi ułożyłam kompozycję z własnoręcznie zrobionych z foamiranu pionsecji. Zabarwiłam je czerwonycm tuszem i obsypałam brokatem. Dodałam kilka gałązek i listków embossowanych białym pudrem z Agaterii. Obok przykleiłam jelenia i gwiazdki. Drzwi zostały potuszowane i "oprószone śniegiem" i brokatem. Całość skrzy się więc jak na mrozie. Pod kompozycją umieściłam napis ze stempla. 








 
Inspiracją do zrobienia takich czerwonych drzwi był film Karoliny z pięknymi czerwonymi drzwiami w ramach zabawy HOPLandia.
Pozdrawiam wszystkich cieplutko :) 

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...