czwartek, 10 grudnia 2020

Świąteczna na okrągło

Witajcie!

Kartka w kształcie koła, taki kształt wymyśliła Gosia.Mosia na kolejnym odcinku zabawy "świąteczne kartkowanie z Paper Heaven" . Ja swoja bazę wycięłam za pomocą wykrojnika. Dodałam kilka warstw papierów z Paper Heven, serwetki i leśną kompozycję z mchem chrobotkiem. Przykleiłam też ramkę z masy, którą zabarwiłam zielonym tuszem. Tym samym kolorem potraktowałam też choinki i tło pod kompozycją. Całość pochlapałam białą farbką. W kompozycji umieściłam też własnoręcznie zrobione z papieru czerpanego poinsecje, do zrobienia których zmobilizowała mnie Asia Szulik na swoim Vologmasie. 




Czy Wy tez bierzecie udział w zabawie? Mam nadzieję, że tak i bawicie się równie dobrze jak ja :) 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę dużo zdrowia :)

6 komentarzy:

  1. Świetny odzień zieleni. Karteczka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna!!! Ślicznie ją ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie biorę udziału ale moja córka w zerówce ma konkurs na kartkę świąteczną, więc się tu i tam gapię i od Ciebie też coś zgapię! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zimowy klimacik, chociaż na razie na Twojej kartce ❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te Twoje świąteczne kartkowanie z Paper Heaven, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna karteczka :) Cudna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...