czwartek, 3 grudnia 2020

C&S 1

Witajcie!

Pozostaję ciągle w klimacie kartek świątecznych. Dziś dla odmiany od bogatych kompozycji i licznych dodatków chcę Wam pokazać kartkę w stylu C&S. Dla mnie jest to bardzo duże wyzwanie, ale postanowiłam wziąć udział w zabawie "Świąteczne kartkowanie z Paper Heaven" na FB i nie zamierzam się poddawać, nawet wtedy gdy style kartki mi nie podchodzą. ;) Powstało więc na moim biurku kilka kartek w takim stylu.

Dziś pierwsza z nich; to bardzo jasna kartka, z delikatną zimową kompozycją gałązek, śnieżynek i półperełek. Powstała ona z papierów ze starszych kolekcji Paper Heaven (kiedyś Galeria Papieru): Świerszcz za kominem i Wyższe Sfery -turkus.




Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i pozostawiony komentarz. Pozdrawiam Was cieplutko, trzymajcie się zdrowo. :)


5 komentarzy:

  1. Jest tak delikatna jak mgiełka ale mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny minimalizm :)
    Podziwiam tym bardziej, że ja się nigdy nie potrafię powstrzymać przed dołożeniem jeszcze sterty różnych pachruści ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna , urocza - ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...