poniedziałek, 7 grudnia 2020

Świąteczny pop-up box

 

 Witajcie!

Zabawa w świąteczne kartkowanie z Paper Heaven kolejny raz każe mi wyjść poza moją strefę komfortu. Tym razem zmierzyłam się z forma pop-up box. Dużo mini elementów wycinanych i kilka "poziomów" przyklejania. 

Bazę zrobiłam sama, tak by po złożeniu mieściła się w kopertę. Ma więc wymiar 14x14 cm. Okleiłam ją papierami z kolekcji "Białe jak śnieg" z Paper Heaven. Małe elementy wycięłam z jednego z papierów. 

Wymyśliłam sobie, że pierwszy plan to będzie stroik świąteczny a potem widok na zimowy krajobraz za oknem. Są więc śnieżynki i śnieg na choinkach, kościółku i oknie. Wszystko za oknem skrzy się niczym na mrozie.




Stempel digi jest autorstwa Gosi/Mosi.




Pozdrawiam Was cieplutko. Trzymajcie się :*


5 komentarzy:

  1. Ślicznie przyozdbione i oszronione okienko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wymyśliłaś to pudełeczko - kartkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pudełeczko :) Tak wiele i tak pięknie się na nim dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny box, świetnie to wszystko wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...