piątek, 11 grudnia 2020

Kwiaty papierowe, foamiranowe

 Witajcie!

Bardzo lubię robić kwiaty do swoich prac. Niestety zazwyczaj brakuje czasu, by robić je do każdej pracy. Ostatnio jednak Asia Szulik swoim Vlogmase'm2020 zmobilizowała mnie do zrobienia nie tylko papierowych ale i foamiranowych poinsecji. Robiłam już wcześniej i te, i te, ale zdecydowanie bardziej wychodzą mi te z papieru. Pozastanawiałam jednak dzięki filmikom Asi na YT nie poddawać się i doskonalić prace z pianką. 

Dziś zatem pokazuję, że robię. :) 


linki: VLOGMAS2020 dzień5 -papierowe poinsecje
         VLOGMAS2020 dzień6 - poinsecje z foamiranu

Niektóre nawet nie załapały się na zdjęcie zbiorcze, bo od razu wylądowały na kartkach, na tych które widzieliście w ostatnich wpisach (np Tu i Tu), i tych które zobaczycie niebawem. :) 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam do zabawy razem z Asią. :)

3 komentarze:

  1. Wspaniałe kwiaty, też mam w planach zrobić w/g filmiki Asi parę bo zapasy się kończą 😉
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kwiatki zrobiłaś.Ja w tym roku musiałam zadowolić się tymi wyciętymi z papieru. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Mnie zawsze czasu brakuje, żeby robić własne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...