sobota, 26 grudnia 2020

Skrzyneczka na skarby

 Witajcie!

Jeszcze ciągle świątecznie witam się z Wami. :)

Dzisiejsza inspiracja, którą chciałabym Wam pokazać powstała po obejrzeniu filmu Karoliny Bukowskiej na świąteczne pudełko. 

Moją skrzyneczkę na drobiazgi pomalowałam białą farba akrylową, pociągnęłam całość białym gesso dość nierówno, by powstały smugi. Dodałam trochę złota z folii i zbudowałam kompozycję ze skrzydłami. Umieściłam w niej ramkę z masy, klatkę i kluczyk. Przykleiłam też kilka kwiatów i uzupełniłam kamyczkami, mikrokulkami. Całość pokryłam biała farba i dodałam trochę koloru złotą mgiełką. Miejscami embossowałam pudrem vintage z drobinkami złota.





W skrzyneczce będą chowane wszystkie wymarzone drobiazgi. Dlatego między innymi znalazły się na niej skrzydła, bo marzenia potrzebują ich, by się wznieść. Mają też przypominać, że gdy naprawdę mocno o czymś marzymy nic nie jest w stanie podciąć nam skrzydeł w dążeniu do ich realizacji. :) 

Skrzyneczkę zgłaszam na wyzwanie w Zielonych Kotach.

 

Pozdrawiam Was cieplutko,
Wiola :*

9 komentarzy:

  1. O rany... jaka ładna skrzyneczka, jak pięknie ozdobiona! Naprawdę jestem pod wrażeniem...
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca wszystko współgra idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna skrzyneczka!!! Cudowne detale!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna skrzyneczka. Jeszcze życzę radości świąt :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowna skrzyneczka :) Przepięknie ją ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ozdobione wieczko, no że dałaś redę tym kulkom, to ja podziwiam, piękna kompozycja! Samego dobra Wiolu w tym Nowym Roku życzę dla Ciebie i Twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Complimenti anche a te per i tuoi bellissimi progetti...Buon Anno...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...